پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تسلیت مسئولان مازندران درپی درگذشت رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، در پیام تسلیت حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی به مناسبت درگذشت رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان آمده است: درگذشت روحانی وارسته و متعهد مرحوم حجت الاسلام سید عبدالعلی رضایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

بی گمان خدمات ارزشمند آن خادم بی ادعای سنگر امنیت و معنویت که در اوج تواضع، اخلاص و آزادگی مجاهدت‌های فراوانی داشت، از اذهان محو نخواهد شد.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان اندوهبار آن روحانی اخلاق مدارو مردمی به همکاران گرامی و تلاشگران صادق و امین نیروی انتظامی بویژه فرماندهی پر تلاش انتظامی مازندران و نیز خانواده گرانقدر و بستگان ایشان و مردم ولایتمدارو انقلابی شهرستان بهشهر، علو درجات و مغفرت الهی را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

همچنین سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز در پیام تسلیتی آورده است: ضایعه درگذشت روحانی جلیل القدر و عالم برجسته، حجت الاسلام سیدعبدالعلی رضایی که عمری را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر پاسداری از امنیت، حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی سپری کرد، موجب تأثر و تالم خاطر همگان شد.

اینجانب درگذشت این عالم ربانی را به جامعه روحانیت، همکاران و کلیه کارکنان مجموعه عقیدتی سیاسی انتظامی استان و خانواده گرامی ایشان، تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن روحانی فقید از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.