پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترس ترامپ از واکنش نظامی به ایران، یادگار دفاع مقدس است

0

سردار الله‌نور نوراللهی روز یکشنبه در همایش تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در ساری افزود: امروز آمریکا عملا در برابر اقدامات فرزندان انقلاب در خلیج فارس و دیگر مناطق عملا نمی تواند هیچ اقدامی راهبردی انجام دهد. 

وی گفت: امروز ترس ترامپ از تریبون‌های ما نیست زیرا نتوانستیم از نظر رسانه ای با دشمن رقابت کنیم ، اما ترس آنها از عمل فرزندان انقلاب است که در هر جایی قادر به تهدید و چالش کشیدن قدرت دشمن هستند.

مشاور عالی دانشگاه افسری امام حسین (ع) افزود: امروز آمریکا از هر سویی در منطقه توسط فرزندان انقلاب زمین گیر شده است و جز لاف‌های پشت تریبون نمی تواند واکنشی نشان دهد.

وی ادامه داد: قدت واقعی و عزت امروز ایران در صحنه های نظامی ، دیپلماسی و همچنین علمی ریشه در خون شهدا و ایثارگران دارد که هشت سال با دست خالی در برابر دشمن ایستادگی کردند تا از انقلاب و اسلام و آزادی در برابر دشمن حراست کنند.

این فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس تاکید کرد: امروز آماده ایم بنا بر فرمایش رهبری، در هر منطقه‌ای پاسخ محکم و کوبنده به دشمن بدهیم و تا کنون نیز ثابت کرده ایم که در برابر کوچک ترین تجاوز دشمن ساکت نخواهیم نشست.

وی در پایان با بیان اینکه امروز دشمن بیش از هر چیزی به دنبال فراموش شدن جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، افزود: نباید مسئولان بگذارند تا شهدا از ذهن و خاطره مردم پاک شوند .

در مراسم امروز جانبازان ، فرماندهان و آزادگان مازندران دوران دفاع مقدس در سپاه کربلا استان با حضور مسئولان و نظامیان از سپاه و ارتش تجلیل شدند.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.