پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک صحبگاهی در جاده های مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد که ترافیک در محور هراز ( آمل به تهران)  در محدوده پلور تا بایجان در هر دو مسیر رفت وبرگشت به صورت پرحجم و نیمه سنگین است و تردد خودروهای عبوری در این دو محور با کندی انجام می شود.

بر اساس این گزارش برای تسهیل در تردد خودروهای عبوری در این منطقه از عصر امروز تردد کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ۲ بامداد روز شنبه ممنوع می شود.

همچنین براساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ، ترافیک صبحگاهی در محور کندوان از تونل کندوان تا پل زنگوله نیز به صورت نیمه سنگین و پرحجم است.

عصر امروز جمعه برای تسریع در بازگشت مسافران تابستانی تردد در این محور یک طرفه می شود به طوری که 
 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳  امروز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه دوازدهم مرداد ماه  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
هواشناسی 

براساس گزارش هواشناسی با نفوذ سامانه ناپایدار  همراه با بارش پراکنده در مازندران از اواخر وقت پنجشنبه هفته جاری دمای هوا در این استان تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت و این خنکی تا شنبه دوازدهم مردادماه ادامه خواهد داشت.

همچنین به دلیل مواج بودن دریا، شنا در خزر نیز در این مدت ممنوع شد.

مازندران سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر محور اصلی دارد که هراز و کندوان پرترافیک ترین محور برون استانی محسوب می شوند.

۶۹۸۲/۱۶۵۴

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.