پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم هوای خنک و بارش‌های متناوب باران در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: احمد اسدی درباره پیش‌بینی وضع هوای مازندران در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: عصر روز گذشته بارندگی‌ها شروع شد که بیشترین بارش از خشکه داران تنکابن ۱۷، داراب‌کلای ساری و گلوگاه بابل ۱۳ و اسکومحله آمل ۱۲، بورخانی سوادکوه ۱۰ و رامسر و نوشهر ۶ میلی‌متر بوده است، از لحاظ دمایی، نیز بیشینه دمای هوا مربوط به کیاسر ۳۰ و پل‌سفید ۲۹ درجه بوده و کمینه دمای هوا مربوط به سیاه‌بیشه با ۶ درجه سانتی‌گراد بوده است.

امروز شاهد کاهش دمای هوا هستیم که دمای هوا از روز گذشته تاکنون در مناطق ساحلی و جلگه‌ای ۵ تا ۱۲ درجه در ارتفاعات کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز بارندگی را به‌صورت متناوب در استان داریم، افزود: همچنین ارتفاعات استان طی این مدت مه‌آلود بوده و کاهش دید داریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این وضعیت تا فردا ادامه دارد، اضافه کرد: اواخر فردا به‌تدریج از میزان ابرناکی کاسته می‌شود.

اسدی با اعلام اینکه روز چهارشنبه جو پایداری در آسمان استان حاکم شده و هوای استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: چهارشنبه شب مجددا افزایش ابر داریم که از سمت غرب به‌صورت بارش‌های پراکنده همراه خواهد بود.

وی بیان کرد: روز پنج‌شنبه نیز آسمان مازندران به‌صورت ابری و گاهی بارانی و روز جمعه هوای استان به‌صورت نیمه‌ابری خواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.