پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم عملیات گاز رسانی به 33 روستای چهاردانگه و دودانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جعفر احمدپور در جلسه بررسی پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان ساری که با حضور معاون فرماندار ساری و بخشدار چهاردانگه برگزار شد، بیان کرد: 99.2درصد خانوار شهری و روستایی شهرستان ساری از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

احمدپور، 172 روستا از 176 روستای بخش دودانگه، چهاردانگه و کلیجان رستاق و میاندرود ساری را قابل گازرسانی دانست و افزود: در حال حاضر 139 روستای این مناطق گازدار بوده و پیمانکار در 33 روستای دیگر این شهرستان در حال انجام عملیات اجرایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران افزود: پیش بینی بالغ بر ۱۵ هزار انشعاب و جذب 18 هزار مشترک از اهداف کمّی در ارتقای شاخص های بهره مندی مردم از گاز طبیعی در مناطق روستایی ساری است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای دور دست دودانگه و چهاردانگه به دلیل کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه از طرح‌های مهم شرکت گاز استان طی چند سال گذشته بوده، اظهار کرد: برای تحقق این مهم بیش از 212 کیلومتر خط تغذیه، 800 کیلومتر شبکه توزیع و 39 ایستگاه گاز CGS ، TBS ، CPS اجرا و نصب شده است.

وی گفت: طی سال‌های اخیر در شهرستان‌ ساری، به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و روستاهای محروم شاهد اجرای طرح‌های مهم و بزرگ گازرسانی بوده‌ایم که خوشبختانه به بخش مهمی از اهداف خود در این زمینه رسیده‌ و برنامه‌ها و فعالیت‌های باقیمانده خود را نیز همچنان با جدیت ادامه خواهیم داد.

احمدپور در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه گازرسانی منطقه چهاردانگه ساری گفت: در حال حاضر پروژه ها در این منطقه در حال انجام است.

وی جمع کل اعتبارات هزینه شده برای 176 روستا در بخش دودانگه ، چهاردانگه و کلیجان رستاق و میاندرود را 230 میلیارد تومان دانست.

در ادامه، لطف‌الله عباسی، معاون عمرانی فرمانداری ساری گفت: حرکت جهادی شرکت گاز در اجرای پروژه های گازرسانی و ارتقای کیفیت خدمات، طی سال های اخیر، نمود قابل توجهی داشته و امید است با تلاش جمعی پرسنل خدوم شرکت، این حرکت آغازی برای آبادانی استان و رفاه هر چه بیشتر مردم عزیز این منطقه باشد.

وی با اشاره به رشد گازرسانی روستایی طی چند سال گذشته در شهرستان ساری، اظهار کرد: عملکرد جهادی کارکنان و پیمانکاران شرکت گاز مازندران، طی چند سال گذشته موجب شد تا عقب ماندگی چند دهه گذشته در یک بستر زمانی کوتاه جبران شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.