پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم بارش برف در منطقه چهاردانگه و آمادگی راهداران

معاون بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران از تداوم بارش برف و باران در منطقه چهاردانگه مازندران و آمادگی راهداران این منطقه خبر داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: محمد احمدی در درباره آخرین وضعیت بارش برف و باران در منطقه چهاردانگه ساری اظهار کرد: بارش برف و باران از صبح امروز در منطقه چهاردانگه مازندران شروع و همچنان تداوم دارد.

 

وی تصریح کرد: بارندگی در این منطقه از صبح امروز با بارش شدید باران و در برخی از نقاط تگرگ و سپس با بارش برف در مناطق بالادست ادامه پیدا کرد.

 

معاون بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران خاطر نشان کرد: در حال حاضر بارش برف در این منطقه همچنان ادامه دارد و در مناطق بالادست شدت بارش برف نیز بیشتر است.

 

وی با اعلام اینکه اکیپ راهداری بخش چهاردانگه مازندران در محل مه‌گیر و برف‌گیر منطقه آماده خدمت‌رسانی در مواقع انسداد جاده هستند، گفت: تاکنون خبری مبنی بر انسداد جاده مخابره نشد و با توجه به بارش بارانی که از صبح شروع شد، از ماندگاری برف در سطح جاده جلوگیری شده است.

 

احمدی با اشاره به وجود دو گردنه خطرناک در این محور یادآور شد: سطح این دو گردنه مه‌گیر است و رانندگان برای تردد در این منطقه مراقب باشند.

 

وی ادامه داد: بارش شدید باران موج از خوشحالی در بین کشاورزان و فعالان اقتصادی در حوزه دام ایجاد کرد، به دلیل بارش مناسب بسیاری از اراضی شالیزاری منطقه پر آب شده است.

 

معاون بخشدار چهاردانگه اضافه کرد: بارش باران این منطقه تاکنون خسارتی نداشت از رانندگان که قصد تردد در این مسیر کوهستانی را دارند درخواست که تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

منطقه چهاردانگه مازندران در مسیر اصلی تردد ساری به سمنان نیز قرار دارد، وجود چندین گردنه برف‎گیر در منطقه در زمان بارش شدید برف موجب یخ‌زدگی محورها نیز می‎شود.

 

در همین ارتباط اداره کل هواشناسی مازندران آخرین وضعیت هوای استان مازندران را در روز دوشنبه ابری همراه با بارش باران در مناطق مرکزی و بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی کرد.

 

بنا به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران بارش باران و برف در استان مازندران در روز سه‌شنبه نیز تداوم دارد که از اواسط روز از شدت بارش باران و برف کاسته می‌شود.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.