پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تخصیص ماشین‌آلات جدید به راهداری محور کیاسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: مرکز مازندران ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از افزوده شدن  ۱۸ دستگاه ماشین‌آلات جدید تجهیز شده به چرخه ناوگان راهداری مازندران خبر داد.
عباسعلی نجفی افزود: ماشین‌آلات جدید از محل اعتبارات ملی و استانی شامل ۴ دستگاه گریدر ، ۵ دستگاه لودر و ۶ دستگاه کامیون ده چرخ ، یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه بیل بکهو به محور‌های اصلی استان شامل سوادکوه ، هراز ، کندوان ، کیاسر و محور کوهستانی بلده نور توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه باتوجه به اقدامات یادشده و خرید این تجهیزات ، اکنون میزان آمادگی و ارایه خدمات راهداری در محور‌های پرتردد و برفگیر به ویژه در محور‌های اصلی سوادکوه ، هراز ، کندوان ، کیاسر و محور کوهستانی بلده نور در حد مطلوب می‌باشد افزود: به منظور تأمین ماشین‌آلات و خرید و تجهیز آنها، اعتبار لازم جذب شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: اداراه کل در سراسر استان اقدامات بسیار خوبی شامل نوسازی، رنگ‌آمیزی، به‌روزرسانی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی راهدارخانه‌ها انجام داده است.
نجفی افزود: همچنین در زمینه البسه راهداری نیز با توجه به اعتبارات و برنامه پیش‌بینی شده ، کلیه راهداران پرتلاش ملبس به لباس و پوشش راهداری شده‌اند.
وی افزود: اجرای پدافند راهداری زمستانی و پشتیبانی به صورت پهباد نیز از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار در دست اجرای حوزه راهداری مازندران است به گونه‌ای که ایستگاه‌هایی جهت پوشش پهباد‌ها تعبیه شود که در صورت نیاز از امکانات هوانیروز و پتانسیل‌های هوایی نیز در جهت سرعت بخشیدن به خدمات رسانی ، دریافت اطلاعات و آمار تردد در محور‌ها و گره‌های ترافیکی و بروز مشکلات احتمالی در راه‌های مواصلاتی، استفاده شود.
وی در پایان گفت: براساس حجم ترافیک ورودی و خروجی محور‌های شریانی و استراتژیک بودن محور‌ها ، تداوم روند نوسازی ناوگان راهداری از برنامه‌های این اداره کل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.