پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تبلیغات دینی و فرهنگی وظیفه اصلی مبلغان است

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح دوشنبه در دیدار با سرگروه‌های مبلغین استان مازندران با بیان اینکه مهم‌ترین و اصلی ترین وظیفه شما، تبلیغات دینی مذهبی و فرهنگی است، افزود: برخی همانند گروه‌های بازیابی یا بازرگانی وظیفه تبلیغات دارند، ولی تبلیغات مبلغان دینی و ارزشی و نشانه ارزشمندی بودن کار است و آن را همانند کار انبیا می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: شرایط امروز ایجاب می‌کند که تبلیغات را به‌روزتر، کارشناسانه‌تر و مخاطب‌مدارانه‌تر انجام دهیم و باید همواره کار خود را پالایش و نقاط ضعف و قوت را مشخص کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران خاطرنشان کرد: باید همواره آموزش ببینید تا مهارت‌های تبلیغی شما افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به وجود ۴۰۰ مبلغ در استان، برگزاری دوره‌های آموزشی را برای نسل‌های مختلف مهم دانست و گفت: میدان اصلی مبلغان، میدان فرهنگی است و باید در این میدان تلاش‌های خود را انجام دهند.

آیت الله محمدی با تاکید بر بسترسازی برای تبلیغات یادآورشد: دانشجویان و علاقمندان به کارهای جهادی را وارد کار کنیم زیرا این مصداقی از وحدت حوزه و دانشگاه است.

امام جمعه ساری همچنین خواستار حضور و فعالیت طلاب در سواحل و انجام کارهای فرهنگی شد و گفت: مبلغان و طلاب خواهر نیز نسبت به ایجاد گروه‌های تبلیغی اقدام کنند تا در این بخش نیز اقدامات تبلیغی ارزشمندی صورت گیرد.

کد خبر 4989728
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.