پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تاکید بر برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه رامسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، سید شمس‌الدین حسینی  منتخب مردم رامسر مجلس شورای اسلامی در رامسر، تنکابن، عباس آباد پیش از ظهر امروز در آیین توسعه باند جدید فرودگاه رامسر گفت: پس از حدود ۱۱ سال مشقت وسختی این فرصت برای غرب مازندران فراهم شد که بحث اصلی آن برداشتن محدودیت‌ها بود که حتی مهم‌تر و دشوارتر از اعتبارات بود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان  مور بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار کرد: پروژه ۴ وزیر را به خود دید و از سال ۸۸ تا ۹۲ پروژه پیشرفت خوبی داشت،  اما بعد آن  تعطیل شد.

منتخب مردم  رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با استاندار و بعد از آن وزیر راه و شهرسازی شدن  آقای اسلامی دوباره پروژه آغاز به کار کرد و به اینجا رسید، تأکید کرد: توسعه مازندران مشروط به توسعه زیرساخت است که امیدواریم با همتی دوباره پروژه‌های کمربندی شهرستان، تکمیل باند و تجهیز ناوبری نیز تکمیل شوند.

وی ادامه داد: می‌توانیم از دریای مازندران که نعمت بزرگی است استفاده کنیم و از طرفیت‌های آن سوی مرز دریایی برای تقابل کشاورزی، صنعت و سایر بهره ببریم.

حسینی با اشاره به اینکه همچنین قرار بود از کوه‌های البرز نیز عبور کرده و از ظرفیت‌های آن سوی مرز هم استفاده کنیم، خاطر‌نشان کرد: این پیشرفت‌ها باید متناسب با پتانسیل‌های شهرستان باشد، اما رفاه مردم منطقه در اولویت است همان‌طور که توسعه گردشگری و کشاوری و غیره مهم است.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران  نیز در این آیین با اشاره به اینکه برای انجام پروژ‌ه‌ها براساس هدف‌گذاری‌ها پیش رفتیم و تنها با توجه به شرایط برنامه تغییر کرد، گفت: با فراهم کردن بسترها و زیرساخت‌ها به دنبال آن بخش‌های دیگر کشاوزی، گردشگری و سایر توسعه یافته و موجب پیشرفت همه جوانب خواهد شد.

وی اظهار کرد: در گذشته استان مازندران امکانات ملی داده و اعتبار محلی دریافت کرده، اما در بحث فرودگاه و راه اعتبارات ملی دریافت کرد و بیشتر پیشرفت‌ها که نمونه آن فرودگاه رامسر و راه مرزن‌آباد به است و قرار بود دیروز افتتاح شود از اعتبارات و توجه ملی برخوردار بودند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه آزاد‌راه و کنارگذر غرب مازندران از پروژه‌های مهم است، گفت: ترافیک زندگی را برای مردم سخت کرده است.

حسین‌زادگان ادامه داد: مطالبه‌گری غرب مازندران در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت پروژه‌های دیگر استان باشیم و رسانه‌ها نیز باید ما را بدون حواشی نقد کنند.

وی که به تلاش همه مسؤولان در زمان خود با شرایط و نوسانات مختلف اشاره کرد، اظهار کرد:  امیدواریم در ادامه نیز با تلاش‌های مسؤولان به انتظارات مردم پاسخ داده شده تا افزایش رضایت‌مندی مردم را داشته باشیم.

 /۸۶۰۳۹/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.