پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تالار مرکزی ساری دهه فجر بهره برداری می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در بازدید از تالار مرکزی شهر ساری، پیشرفت ساختمانی این پروژه را حدود ۹۵ درصدی اعلام کرد و گفت: این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه این بازدید گفت: طی بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد تا با تأمین اعتبار مورد نیاز، این پروژه در ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: این مجموعه که در آن یک سالن یکهزار نفره، یک سالن ۲۰۰ نفره ویژه کودکان، یک سالن ۴۰۰ نفره، محیط کارگاهی و تمرینی، سالن همایش و نگارخانه، کتابخانه، فضای خدماتی و رفاهی و مجتمع اداری پیش‌بینی شده بود و تا کنون نیز حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته و با وجود رایزنی‌های متعدد مدیران فرهنگ و ارشاد و استاندار مازندران مختلف در آستانۀ بهره برداری قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز تکمیل این پروژه به مساحت ۵ هزار و ۲۹۶ مترمربع را نیازمند حدود ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد دانست.

تکمیل مجموعه فرهنگی هنری و تالار مرکزی شهر ساری طی سال‌های اخیر به یکی از مطالبات جدی اصحاب فرهنگ و هنر مرکز استان و حتی شهرستان‌های همسایه و سایر نقاط مازندران تبدیل شده است.

کد خبر 4997437
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.