پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تائید شهردار منتخب شورای شهر کیاسر در شورای حل اختلاف استان

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، پس از نزدیک به سه ماه از استعفاء همت محمدنژاد از شهرداری کیاسر و انتخاب و معرفی کمیل رمضانی به عنوان شهردار به استانداری، بالاخره جلسه شورای حل اختلاف در استانداری تشکیل شد.

سید حسن موسوی کیاسری، رئیس شورای شهر کیاسر با تائید این خبر به خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: جلسه شورای حل اختلاف استان به ریاست مجید حسین زادگان، استاندار مازندران به منظور تعیین شهردار منتخب شورا روز شنبه این هفته در محل استانداری تشکیل و طی آن از سوی این شورا کمیل رمضانی شهردار منتخب و معرفی شده اعضاء شورای شهر کیاسر تائید شد.

موسوی در ادامه گفت: طبق قانون حدود سه هفته پس از استعفاء شهردار قبلی، اعضاء شورا کمیل رمضانی را به عنوان شهردار معرفی کردند، ولی در ابتدا به دلیلی که اشکال در سوابق اجرایی اعلام شده بود، وی به عنوان شهردار تائید نشد. اعضاء شورا باز هم طبق قانون، دوباره به معرفی آقای رمضانی اصرار کردند که طی این اصرار موضوع به شورای حل اختلاف استانداری ارجاع شد و این جلسه روز شنبه تشکیل و طی آن کمیل رمضانی تائید شد.

رئیس شورای شهر کیاسر در ادامه گفت: بر همین اساس و پس از تائید از سوی شورای حل اختلاف استان موضوع به استعلام از مراجع چهاردانگه ( وزارت اطلاعات، دادستاني كل، سازمان ثبت احوال كشور و اداره تشخيص هويت و پليس بين‌الملل ) محول شده است و پس از تائید این مراجع حکم شهردار کیاسر اجرایی خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تا پایان هفته آینده تکلیف شهردار شهر کیاسر مشخص شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.