پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیش از ۹۷۰۰ برنامه هفته بسیج در مازندران برگزار می‌شود

0

ایسنا/مازندران جاشین فرمانده سپاه کربلا مازندران از برگزاری ۹ هزار و ۷۰۰ عنوان ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان خبر داد.

حسین محمدعلی رضایی در نشست خبری هفته بسیج که در سالن حوزه نمایندگی سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج نقش مهمی در گسترش فرهنگ جامعه دارد، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، بسیج نیروی کارآمدی برای کشور بوده و در همه عرصه‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی نقش به سزایی داشته و رسالت خود را حفظ کرده است.
وی تصریح کرد: بسیج تنها نیرویی است که قبل از نیروی دولتی به عنوان اولین گروه در کنار مردم ایستاده و  وظیفه همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و مسئولین است که از بسیج حمایت کنند.
جاشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در خصوص برنامه‌های هفته بسیج گفت: یادوآره‌های شهدا، مسابقات ورزشی، اعزام گروه جهادی به مناطق آسیب دیده، افتتاح ۲۹ پایگاه مقاومت و ۵ سالن ورزشی، بهره‌برداری پروژه‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی، بهره‌برداری هزار و  ۲۸۷ طرح اقتصاد مقاومتی، بیش از هزار و ۴۰۰ نشست بصیرت و فرهنگی در سطح محلات، بیش از هزار و ۴۰۰ دیدار خانواده‌های شهدا، برگزاری ۴۱ نمایشگاه علمی، برگزاری ۱۳۷ نمایشگاه فرهنگی و  برگزاری ۶۳ نمایشگاه هنری از برنامه‌هایی هستند که در همه شهرهای مازندران در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات پروژه از سوی خیرین و بخشی از سوی دولت تامین شده است، خاطرنشان کرد: کار بسیج مردم محور است و گردان‌های سایبری ما شکل گرفته که جوانان غیرتمند مشغول فعالیت هستند و اقدامات ارزشمندی تاکنون داشته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.