پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهره‌برداری از ۸۷ طرح عمرانی برکت با اعتبار ۱۳۱ میلیارد ریالی در مازندران

0

ایسنا/مازندران در جریان سفر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مازندران، ۸۷ طرح عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت شامل ساخت مدرسه، آب‌رسانی، راه‌سازی، احداث پل و طرح هادی در سراسر این استان به بهره‌برداری رسید و برای راه‌اندازی این تعداد طرح عمرانی و زیربنایی بیش از ۱۳۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

محمد مخبر در حاشیه افتتاح مدرسه ۹ کلاسه برکت شهیدان حجازی در شهر گلوگاه اظهار کرد: وضعیت کشور به لحاظ امکانات تحصیلی خوب است و قابل قیاس با گذشته نیست.
وی تصریح کرد: مشکل اصلی سیستم آموزشی ما بحث حرفه‌آموزی است که این معضل و کمبود باید با آموزش حرفه و مهارت به دانش‌آموزان مرتفع شود.
رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در کنار فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی از جمله ساخت مدارس، تمرکز اصلی اقدامات خود را بر ایجاد اشتغال گذاشته است.
مخبر با تاکید بر احیای بنگاه‌های اقتصادی تعطیل یا نیمه تعطیل مانده گفت: ستاد اجرایی فرمان امام از طریق راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی خرد و خانگی، ۱۱۰ هزار شغل را در قالب ۳۰ هزار طرح تا پایان سال در مناطق محروم ایجاد می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، گفتنی‌ست ستاد اجرایی فرمان امام از طریق بنیاد برکت ساخت ۲ هزار مدرسه را در مناطق محروم و روستایی در دست اقدام دارد که تاکنون دستور ساخت ۱۷۰۰ مدرسه ابلاغ شده است.
رییس ستاد اجرایی فرمان امام همچنین در دیدار با خانواده شهید قاسم موجرلو، از شهدای غواص شهرستان گلوگاه، از پدر و مادر این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آورد، شهید موجرلو سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلا ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.