پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال و آزادی است

0

ایسنا/مازندران فرماندار چالوس با اشاره به نقش امام خمینی (ره) و همه ایثارگران و شهدای اسلام گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی  استقلال و آزادی بوده است.

محمدناصر زندی صبح امروز در جلسه شورای اداری چالوس که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه را به عنوان والاترین بانوی جهان دانست و اظهار کرد: حضرت فاطمه سرور زنان جهان چه در گذشته و چه بعد از این است که در شان و مقام ایشان هم در قرآن کریم اشاره شده و  پیامبر بزرگ اسلام نیز احترامات زیادی برای ایشان قائل بودند. 
وی با بیان اینکه حضرت فاطمه به عنوان الگوی مهم برای زنان عالم در همسرداری، تربیت فرزند و دفاع از حق است، تصریح کرد: شهادت ایشان به علت دفاع از ولایت بود. 
فرماندار چالوس به در پیش بودن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نباید فراموش کرد از زمانی که دهه فجر در سال ۵۷ به پیروزی رسید چه نعماتی برای نظام به همراه داشته است.
زندی با بیان اینکه دشمن از هیچ گونه دشمنی، تحریم و توطئه برای ضربه زدن به انقلاب کوتاهی نکرده است، افزود: از آن زمان انواع ترورها را توسط  منافقین، اسلام انحرافی، جنگ را تحمیل کردند و تا جایی که توانستند انواع  تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی را انجام دادند و  نا امن کردن کشورهای همسایه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از دیگر اقدامات دشمن بود.
وی مسیر انقلاب را با رهبری مقام معظم رهبری را در مسیر درستی دانست و یادآور شد: شهادت سردار به خاطر ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود که نشان دهنده مسیر درست انقلاب است و رمز پیروزی توجه به خدا بود.
فرماندار چالوس رمز پیروزی را توسط  قدرت مردم دانست و بیان کرد: با رهبری مقتدرانه مقام رهبری توانستیم در مقابل بزرگترین دشمن بایستیم و مردم هم همواره همراه هستند.
زندی با تاکید بر وحدت کلمه اظهار کرد:  نیاز به همدلی و وحدت بیشتر داریم.
وی ادامه داد: همانطور که در اوایل انقلاب با همدلی به پیروزی رسیدیم در حال حاضر نیز باید همدل باشیم و حول یک محور باشیم.
فرماندار چالوس تاکید کرد: نباید کسی رو حذف کرد زیرا تفکر حذفی ما  را به چالش می‌کشاند.
زندی با تاکید بر اینکه نباید وحدت رویه و کلام را فراموش کرد، متذکر شد: انتخابات مظهر اقتدار نظام است و همانند گذشته باید به گونه ای برگزار شود که همانند دوره های گذشته موجب وحشت دشمنان شود.

وی گفت: حضور همه آحاد در پای صندوق موجب اقتدار بیشتر نظام است و  هیچ کس نباید از صندوق رای قهر کند.
فرماندار چالوس با بیان اینکه کاندیداها باید در معرفی خود آن قابلیتی که دارند را مطرح کنند، افزود: افراد نباید گذشتگان و دولت را تخریب کنند زیرا موجب دلسردی می‌شود.  
زندی اضافه کرد: باید الگوی صحیح توام با اخلاقمداری در انتخابات رعایت شود.
وی با بیان اینکه امنیت ملی نباید خدشه‌دار شود، یادآور شد: حضور ملی، پرهیز از چند قطبی کردن انتخابات و حفظ وحدت ملی باید مد نظر قرار گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.