پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزیدگان کتابخوانی رضوی در قائمشهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی تجلیل شدند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، سرپرست اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر در این مراسم گفت: نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش‌های مکتوب، آنلاین و گویش کتابخوان برگزار شد که در شهرستان قائمشهر از ۱۱ هزار و ۲۸۷ شرکت کننده ۱۷ نفر برگزیده شده‌اند.

مونیکا زارعی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه با دارا بودن ۳ کتابخانه ۲ هزار نفر آثار خود را به جشنواره کتابخوانی رضوی ارسال کرده اند، افزود : در اختتامیه این جشنواره از ۹ برگزیده در این شهرستان تجلیل به عمل آمد .

وی با اعلام اینکه شهرستان سوادکوه شمالی با دارا بودن یک کتابخانه ۲۸۰ نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند، گفت که در این شهرستان هم ۲ نفر برگزیده شده‌اند.

معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری های اداره کل کتابخانه عمومی مازندران در این مراسم ، گفت: استان مازندران  ۱۱۲ کتابخانه شهری، روستائی و مشترک دارد و ۹۲هزار نفر آثار خود را به نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ارسال کرده اند و این استان بعد از خراسان رضوی رتبه دوم را کسب کرده است .

مرضیه فلاح کردآبادی با بیان اینکه چهار منتخب ملی در جشنواره کتابخوانی رضوی داریم ، افزود: رئیس کتابخانه قراخیل در شهرستان قائمشهر یکی از برگزیدگان ملی ما است که فردا ( پنج شنبه ) ذر مشهد مورد تجلیل قرار می گیرد.

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش های آنلاین و مکتوب و در رده های سنی کودک ، نوجوان ، جوان و بزرگسال برگزار شد که در پایان از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

/۱۸۹۹/۷۳۳۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.