پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزیدگان « طراحی شیوه‌های نوین کتاب‌خوانی» مازندران تجلیل شدند

0

ایسنا/مازندران معاون فرهنگی کانون مازندران گفت: در آیین تجلیل از کتاب‎خوانان برتر کانون پرورش فکری مازندران، از برگزیدگان «طراحی شیوه‌های نوین کتاب‌خوانی» مازندران تجلیل شد. 

امیر حسین فلاحت پیشه در آیین تجلیل از کتاب‎خوانان برتر کانون پرورش فکری مازندران که در شهرستان چالوس برگزار شد، با تاکید بر شعار هفته کتاب با عنوان”حال خوش خواندن”  اظهار کرد: ساختن آینده با مطالعه و افزایش آگاهی میسر میشود.

وی با اشاره به اینکه آینده روشن با پویایی نسل جوان جامعه حاصل می‌شود، تصریح کرد: هدایت کودکان و نوجوانان به کتاب‎خوانی منجر به آگاهی و پویایی اجتماعی خواهد شد.

معاون فرهنگی کانون مازندران خاطرنشان کرد: تقدیر از برگزیدگان و فعالان کتاب و کتاب‌خوانی در راستای تجلیل از تلاش‌های مربیان و اعضای فعال حوزه کتاب کانون فرهنگی این استان بوده است.

فلاحت پیشه گفت: طرح توسعه کتاب‌خوانی سال ۹۸ مازندران بر اساس شیوه نامه ارسالی در ۳ بخش ویژه مربیان و اعضا برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شیوه نامه طرح توسعه کتاب‌خوانی در بخش “شیوه های نوین و خلاق ترویج کتابخوانی” که ویژه مربیان بود، ۳۸ طرح از سوی مراکز فرهنگی و هنری مازندران جمع‌آوری شد که پس از ارزیابی استانی ۵ طرح برگزیده به دبیرخانه ستاد در تهران معرفی  شده است.

معاون فرهنگی کانون مازندران ادامه داد: در بخش “کتاب دوست داشتنی من” ویژه اعضا نیز، اعضا با شیوه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی به معرفی کتاب‌های مورد علاقه خود پرداختند که در این بخش هم از میان ۳۰ طرح انجام شده، ۴ طرح به عنوان برگزیده به تهران معرفی شد. 

فلاحت پیشه یادآور شد: در بخش سوم که به برگزیدگان کمی کتاب‌خوانی مربوط بود، ۱۰ نفر از اعضای کتاب‌خوان استان به تهران معرفی شدند که از این تعداد ۵ نفر عضو عادی و ۱ نفر عضو مرکز فراگیر کانون مازندران شایسته تقدیر شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.