پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شجاعی کیاسری در نکا

مراسم بزرگداشت آیت الله شجاعی نماینده فقید مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و یار دیرین و وفادار حضرت آیت الله محمدی لائینی نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در عصر روز پنج شنبه ( 13 آذرماه 1393 ) بعد از نماز مغرب و عشاء با صرف شام برگزار می گردد.

0

 

 به گزارش سیدرضا میرزاخانی، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، مراسم بزرگداشت آیت الله شجاعی نماینده فقید مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و یار دیرین و وفادار حضرت آیت الله محمدی لائینی نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در عصر روز پنج شنبه ( 13 آذرماه 1393 ) بعد از نماز  مغرب و عشاء با صرف شام برگزار می گردد.

 

در این مراسم که با هدف تجلیل از مقام رفیع روحانیت و عالمان دین و نیز شهدای گرانقدر برگزار می شود، حجت الاسلام  یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران  سخنرانی خواهد کرد.

 

شایان ذکر است، مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مسجد جامع و حضرات آیات لیموندهی و محمدی لائینی و نیز آیت الله شجاعی از سوی بیت امام جمعه محترم نکا و نیز جمعی از دوستداران و علاقمندان به مکتب تشیع و روحانیت و نیز پایگاه مقاومت بسیج این مسجد برگزار می گردد، از امت حزب الله و همیشه در صحنه برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل آمده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.