پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جشنواره سفره هفت سین در دبیرستان زینبیه کیاسر+تصاویر

امروز دوشنبه 25 اسفند 1393، جشنواره سفره هفت سین به مناسبت فرا رسیدن سال نو در دبیرستان شبانه روزی زینبیه کیاسر برگزار گردید.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، امروز دوشنبه 25 اسفند 1393، جشنواره سفره هفت سین به مناسبت فرا رسیدن سال نو در دبیرستان  شبانه روزی زینبیه کیاسر برگزار گردید.

 

این جشنواره هر ساله، برای آشنایی دانش آموزان با سنت های خوب گذشته و همچنین در راستای با نشاط سازی مدرسه و ایجاد رقابتی سالم، به صورت هر کلاس یک سفره هفت سین برگزار می گردد.

 

دانش آموزان و دبیران در جشنواره  سفره آرایی هفت سین مشارکت بسیاری خوبی داشتند. با توجه به ایام فاطمیه در شروع سال نو، از نماد های فاطمی در این جشنواره استفاده نمودند.

 

سید محمد مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، یزدانی مسئول آتشنشانی کیاسر، حامد خلیلی معاون آموزشی منطقه و … از این جشنواره بازدید به عمل آوردند.

 

haftsin-1

haftsin-2

haftsin-3

haftsin-4

haftsin-5

haftsin-7

haftsin-6

عکاس: مجتبی ذوالفقاری

 

3 نظرات
  1. حميد كياسري می گوید

    درود بر دست اندركاران اين حركت ستودني ،انگار زيبائي را باسفره هفت سين قاب كرده اند وچقدرجذاب وديدني است .اي كاش خبرنگار محترم اسامي عوامل برپايي اين جشنواره را از قلم نمي انداخت البته اين فقط يك نظر هست چون به نظرمن اين خبر اسامي برگزاركننده هاش و كم داره. با تقديم احترام ، حميد كياسري
    ——————————-
    سلام، ضمن احترام به نظر شما، نزدیک به 180 نفر در این طرح مشارکت داشتند و آوردن همه نام ها امکان پذیر نبود . چون کلاس به کلاس و همراه دبیران در این جشنواره شرکت نمودند. و تمام سفره ها چنان زیبا بود و هر کدام پیام خاص داشت که انتخاب سفره هفت سین برتر امکان پدیر نشد و همه برنده این جشنواره مهیج بودند. خلیلی

  2. حميد كياسري می گوید

    آقاي خليلي سلام از پاسخ متين و منطقي شما قانع شدم.شاد زي ،پاينده زي

  3. محسن فیا می گوید

    قشنگ شده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.