پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برپایی موکب اوقاف مازندران در سامرا

0

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی موکب اوقاف این استان در سامرای عراق از ۱۷ تا ۳۱ مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی گفت: از چند ماه گذشته برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی موکب حضرت علی اصغر(ع) اوقاف این استان در سامرا انجام شده بود و خدا را شکر آماده اعزام کاروان به شهر سامرا هستیم.

وی تصریح کرد: هزینه‌های موکب از محل موقوفات مرتبط و کمک‌های خیرین است و کسانی که قصد کمک به موکب اوقاف  مازندران را دارند به ادارات اوقاف شهرستان‌ها مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: موکب اوقاف این استان در سامرا با  توزیع غذای گرم در سه وعده صبحانه، ناهار و شام، توزیع آب، کلوچه و برنامه های فرهنگی به زائرین خدمت رسانی خواهد نمود.

حیدری جناسمی گفت: در موکب حضرت علی اصغر(ع) 30 نفر از خادمین فعالیت خواهند نمود که این خادمین از هیئت امناها، خدام امامزادگان، خیرین و ارادتمندان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهند بود.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی اجتماع بزرگ شیعیان جهان اسلام است و عشق به امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست، افزود: نوکری امام حسین (ع) مدال افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود، برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر سامرا افتخار بزرگی برای مجموعه اوقاف است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یادآور شد: خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) توفیق بزرگی است و امیدواریم خداوند از ما قبول کند و شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم رفتند تا پرچم امام حسین (ع) همچنان برافراشته بماند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.