پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برنامه «أحلَی مِنَ العَسَل» در منطقه چهاردانگه در روستای سرخ ولیک برگزار می شود

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه،«أحلَی مِنَ العَسَل» در منطقه چهاردانگه  همزمان با سراسر کشور در روز شنبه 16 شهریور 1398 در روستای سرخ ولیک برگزار می شود.

برنامه «أحلَی مِنَ العَسَل» معرفی الگو برای جوانان و نوجوانان است.در این برنامه، تلاش می شود شخصیتی اصیل و ریشه‌دار همچون حضرت قاسم (ع) را که در راه دین و امام خود، حاضر به جانبازی است و مرگ را «شیرین تر از عسل» می‌داند به دانش‌آموزان بهتر و دقیقتر معرفی شود.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران، یکی از موثرترین فعالیت‌های ما در حوزه تربیتی و پرورشی، پرداختن به امور دینی و مذهبی است و اوج این فعالیت‌ها نیز قیام عاشورا است و ضرورت دارد که ما در این ایام برای فرزندان عزیزمان، برنامه‌های متعدد داشته باشم.

شعبانی با اشاره به اینکه از حدود سه سال قبل، وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ای با عنوان «احلی من العسل» طراحی کرد افزود: در واقعه محرم، برای نوجوانان و جوانان شخصیتی مناسب‌تر از حضرت قاسم بن الحسن(ع) نداریم که هم‌سن با دانش‌آموزان ماست ضمن اینکه مردانگی و شجاعت این جوانمرد، تا حدی است که شهادت در راه امام و عقیده خود را «احلی من العسل» و شیرین‌تر از عسل توصیف می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.