پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برداشت مزرعه گل محمدی توسط جوان کارآفرین چهاردانگه ای+تصاویر

مهندس جواد دهقان یکی از جوانان کار آفرین روستای کیاده بخش چهاردانگه می باشد که با تلاش و پشتکار و کارآفرینی اقدام به کاشت گل محمدی در مزرعه ی خود نموده است.

4

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، مهندس جواد دهقان یکی از جوانان کار آفرین روستای کیاده بخش چهاردانگه می باشد که با تلاش و پشتکار و کارآفرینی اقدام به کاشت گل محمدی در مزرعه ی خود نموده است.

 

مهندس دهقان امسال برای دومین بار محصولات گل محمدی مزرعه ی خود را با موفقیت برداشت نموده است.

 

مهندس دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه در این رابطه گفت: واقعا خوشحالم از اینکه میبینم زحمت هایم به بار نشسته و از اینکه حاصل دست رنج خودم را میبینم احساس سربلندی می کنم.

 

وی ضمن  گله مندی از هدم توجه مسئولین گفت: امیدوارم. مسولان کمی هم به فکر جوانان بخش چهاردانگه و کار آفرینان این منطقه باشن آنها را مورد حمایت قرار دهند.

 

وی ابراز داشت: گلایه نمی کنم، ولی درخواستم از مسئولان این است که فقط یک بار بیایند مشکلات و موانع سر راه جوانان کارآفرین را ببیند و برای آن چاره ای بیندیشند.

 

gol-mohammadi-1 gol-mohammadi-2 gol-mohammadi-3 gol-mohammadi-4 gol-mohammadi-5

 

4 نظرات
  1. همولايتي می گوید

    خسته نباشی

    امیدوارم با سعی وکوشش بیشتر روزی گلاب کیاده جای گلاب قمصرکاشان را بگیرد وشهرت جهانی پیدا کند.

  2. محمد می گوید

    معرفی افراد کار آفرین و نو آفرین همیشه باعث میشود که احساس شور و شعف کنیم اما هیچگاه حاضر به این نمیشویم که پای در د دل و مشکلاتی که در ادامه این راه دارد را بشنویم و از این تریبون ها به گوش مسولین برسانیم و فقط قسمتهای جالب و غرور انگیز آن لافی میشود برای راویان و مسولین /خدا قوت جوان صبر ایوب عمر نوح و رویی مثل سنگ پای قزوین برایت آرزو مندم ,تا در کارت موفقتر و موید باشی.

  3. اسماعیل زاده می گوید

    سلام .نهال گل محمدی برای فروش هم دارید09374247150

  4. حسین می گوید

    این پسر دایی منه دلتون آب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.