پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برخی از مشکلات جامعه با مدیریت درست قابل حل است

0

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در دیدار اعضای هیأت مدیره نظام پزشکی استان مازندران بر لزوم ضرورت اهتمام مجدانه مسئولان در راستای رفع موانع پیش‌روی سلامت و درمان جامعه تاکید کرد.

استاندار مازندران اظهار داشت: از همکاری برخی حوزه‌های تخصصی نظیر نظام مهندسی ساختمان در کارگروه‌ها بهره می‌بریم و آمادگی داریم از ظرفیت نظام پزشکی استان نیز در جهت تصمیم سازی‌های تخصصی‌تر و منطقی‌تر در برخی کارگروه‌ها استفاده کنیم.
رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان مازندران ادامه داد: مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف نظام پزشکی استان، احصا و راهبردهای برون رفت از آن ارائه شود و کمیته‌ای نیز برای بررسی مسائل طرح پزشک خانواده تشکیل شود.
حسین زادگان گفت: مسائل استانی این بخش را راسا و مسائل ملی را با مذاکره، پیگیری و مکاتبه دنبال می‌کنیم.

بنا بر این گزارش در این دیدار؛ محمد خورشیدی رئیس و اعضای هیأت مدیره نظام پزشکی استان مازندران نیز مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف نظام پزشکی را با مقام عالی دولت در استان در میان گذاشتند.

پزشک خانواده، فیزیوتراپی، مامایی، داروسازی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی و پوست از جمله موضوعات طرح شده در دیدار با استاندار مازندران بوده است.

مازندران سه میلیون و ۲۸۵ هزار نفر جمعیت دارد و طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی ۲۵ بیمارستان دولتی با چهار هزار تخت و ۱۱ بیمارستان خصوصی در مازندران فعال است.

۶۹۹۰ /‏۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.