پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برای به دست آوردن کرسی مجلس باید از روی زباله‌ها رد شید

0

پایگاه خبری چهاردانگه: سیدروح الله شجاعی کیاسری در صفحه شخصی خود نوشت:

همه ما به معاد و روز قیامت اعتقاد داریم، از طرفی شنیدید که میگن بهشت و قیامت این دنیا هم هست و آدم همین‌جا‌ باید کرده و ناکرده‌ی‌ خودش رو پس بده.

با این مقدمه یکراست بریم سر اصل موضوع، آقایونی‌ که در شهرستان ساری مسئول بودید، اعم‌ از بخشدار، معاون فرماندار فرماندار و نماینده مجلس، اگر امروز به‌ کرده خودتون مطمئن هستید بسم‌الله.
انتخابات شروع شده و شما وقت دارید در بلندترین شب سال به کارهاتون‌ فکر کنید، بابت ماجرای زباله، رسما از مردم چهاردانگه عذر بخواید و بازی‌ کی‌‌بود کی‌بود من نبودم رو تموم کنید. توبه کنید و به دامان اهالی چهاردانگه برگردید.

می‌فرماید: گناهکاران زمانی که به عقوبت نزدیک میشن، میگن مارو برگردونید دنیا، جبران می‌کنیم! بهشون می‌گیم اگه هزار بار دیگه هم برگردین باز وضعیت همونه، پس بچشید عذاب چیزی و عملی را که می‌کردید.
لابد شما الان می‌گید؛
توبه کردم که دگر مِی نخورم، به جز از امشب و فردا شب و شب‌های دگر… شک نکنید پاشنه آشیل شمایی‌ که مسئولیت مستقیم داشتید در انتقال زباله به منطقه و به سرانجام نرسیدن پروژه زباله‌سوز همین چهاردانگه و آشغاله.
الان تو دلتون برای رای جنوب شهر نقشه کشیدید و شب خونه‌به‌خونه می‌شینید چی‌ وعده می‌دید؟!
آقای استاندار شما الان کاندیدا نیستی ولی متهم ردیف اول هستی گویا، به شما بعدا خواهیم پرداخت.
آقای بخشدار که هرچی چهاردانگه کار شده تو دوره جنابعالی بین سال‌های ۸۵ تا ۸۷ بوده بگو چقدر مقصری، توبه‌نامه‌ات رو منتشر کن.

آقای فرماندار که در وفور نعمت بین سال‌های ۸۵ تا ۹۰ زمانی که هنوز دلار ۳۵۰۰ تومان نشده بود و نفت رو ۱۲۰ دلار می‌فروختید چه کردید با اعتبارات، اصلا ساماندهی پسماند جزو اولویت‌های شما بود که الان دارید اعتبارات ملی را طلب می‌کنید و سر نماینده‌ مجلس داد و فریاد می‌کنید؟ منتظریم شما هم به آغوش ملت بازگردید.

اما برادر جوان و کم تجربه آن‌ سال‌ها کسی که با ۴ سال عضویت در شورا مقدمات حضور در پارلمان را فراهم آوردی جواب بده ۴+۸ مساوی با چند می‌شه؟ شما به اندازه جمع این عدد مسئول بودی حالا گیریم‌ دو بار داد و فریاد کردی بگو با طرح ساماندهی پسماند در برنامه ششم توسعه چرا این ماجرا این‌طور کش‌ پیدا کرد؟ شما از همه دست‌اندرکارتری، حالا نقشه گام سوم را کشیدی، بذار مردم بدونند اشتباه کردی در انجام مسئولیت!

حالا برای رسیدن به کرسی مجلس همه شما باید از روی پل صراط در این دنیا عبور کنید، پلی که روی ارتفاعات چهاردانگه کشیده شده و اگر بلغزید…
به نظر در توبه تا قبل از رای‌گیری‌ در دوم اسفند باز است و شب یلدا در پیش!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.