پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخش چهاردانگه ساری قابلیت شهرستان شدن دارد

منطقه چهاردانگه بزرگ ترین بخش مازندران دارای 95 روستا و بالغ بر 50 هزار نفر جمعت بوده و قابلیت شهرستان شدن را دارد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، حجت الاسلام یوسف علی تیموری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار کرد: منطقه چهاردانگه بزرگ ترین بخش مازندران دارای 95 روستا و بالغ بر 50 هزار نفر جمعت بوده و قابلیت شهرستان شدن را دارد.

 

وی با اشاره به اینکه بخش چهاردانگه از سه دهستان تشکیل شده و هر دهستان قابلیت بخش شدن را دارد، خواستار استقرار فرمانداری در بخش چهاردانگه ساری شد.

 

امام جمعه بخش چهاردانگه به مشکلات راه مواصلاتی ساری- سمنان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بهداشت و درمان بخش چهاردانگه ساری نیز با مشکل عدیده ای مواجه است.

 

وی از وجود 320 کیلومتر راه مواصلاتی در بخش چهاردانگه ساری اشاره کرد و گفت: هنوز نیمی از این راه ها در روستاهای بخش چهاردانگه آسفالت نیست.

 

حجت الاسلام تیموری، زباله را از معضلات بخش چهاردانگه یاد کرد و گفت: متاسفانه زباله شهرستان ساری در منطقه پشت کوه چهاردانگه تخلیه و شیرابه آن به داخل چشمه و رودخانه بخش چهاردانگه جاری می شود.

 

وی، با بیان اینکه بیکاری یکی از بزرگ ترین معضل مردم منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر محسوب می شود، افزود: دولت تدبیر و امید می تواند با توسعه کشاورزی و دامپروری مشکل بیکاری منطقه را برطرف کند.

 

امام جمعه چهاردانگه با اعلام اینکه توسعه پایدار با توسعه روستاها امکان پذیر است، تصریح کرد: بخش چهاردانگه 95 روستا دارد و با تقویت زیرساخت های روستایی، بیکاری منطقه کاهش می یابد.

 

1 نظر
  1. نجفی می گوید

    سلام دوستان .. خبرحضورمسئولین ادارات آموزش وپرورش درمراسم چهلم دبیرسیدعلی اصغرعمادی روستای سرخ ولیک رادرج ننموده اید.
    لطفا مبذول فرمایید ….ممنونیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.