پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشی نگری از آسیب های امر به معروف و نهی از منکر است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح اله میرزایی صبح یکشنبه در همایش امر به معروف دستگاه‌های دولتی و اجرایی با تاکید بر تبیین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: پدید آمدن نظام جمهوری اسلامی و سرنگونی طاغوت بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی با بیان اینکه مسئله امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم و حیاتی است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و باید این ستاد به احیای امر به معروف و نهی از منکر بپردازند.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مهمترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر مسئولان جامعه هستند و اگر امر به معروف و نهی از منکر درست تبیین شود، از آن به گیردادن تعبیر می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به آسیب‌های امر به معروف و نهی از منکر، بخشی نگری را از جمله آسیب‌ها بیان کرد و گفت: تبیین و تشریع امر به معروف و نهی از منکر در موضوعات مختلف از جمله وظایف است.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: قطع درختان و عدم احیای جنگل جزو منکرات محسوب می‌شود از این‌رو تبیین امر به معروف و نهی از منکر در موضوعات مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به بی تدبیری در مسئله بنزین تصریح کرد: همه معتقدند باید صف اعتراض کنندگان از اغتشاش گران جدا شود و مردم می‌توانستند با شیوه و مکانیزمی، نهی از منکر را انجام دهند.

وی با تاکید براینکه اگر وضعیت امربه معروف و نهی از منکر به چنینی روزی در جامعه درآمده است به دلیل آسیب‌های فراروی است، ادامه داد: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر از جمله اقدامات برای احیای این فریضه است.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه ترکیب شوراها و تعدد آن از مشکلات اساسی به شمار می‌رود، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش و برنامه ریزی کنند.

کد خبر 5045171
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.