پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشدار چهاردانگه: کلیه تفرجگاه ها و اماکن گردشگری بخش چهاردانگه تعطیل است

0

‍ جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا  بخش چهاردانگه  روز دو.شنبه 23 تیر 1399 برگزار شد.

بخشدار چهاردانگه با بیان اینکه در پیک اول شیوع ویروس کرونا مردم رعایت بیشتری نسبت به پیک دوم داشتند، گفت: ما باید به فکر مردم باشیم چرا که همه ما در قبال حفظ سلامت مردم مسئول هستیم.

دکتر جعفری با بیان اینکه دهیاران بخش چهاردانگه و شهرداری محترم کیاسر همچون گذشته باید نسبت به ضدعفونی خیابان ها و معابر در حوزه وظیفه خود اقدام کنند، افزود: هر گونه ارائه خدمات اداری به افراد بدون ماسک، در دستگاه های اجرایی بخش چهاردانگه ممنوع است.

وی با بیان اینکه کلیه تفرجگاه ها و اماکن گردشگری بخش چهاردانگه تعطیل است، ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی باید به رانندگان خودروهای عمومی و مسافران که بدون ماسک هستند، با اعمال قانون، برخورد کند.

دکتر جعفری ضمن تاکید بر نقش آگاهی بخشی و اطلاع رسانی برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس توسط ادارات، شهرداری و دهیاران بخش چهاردانگه، افزود: جلسات ستاد مقابله با کرونا باید به صورت مستمر در منطقه برگزار شود.

بخشدار چهاردانگه با بیان اینکه پذیرش و اقامت هر گونه گردشگر و مسافر در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر ممنوع است، خاطرنشان کرد: براساس دستور ستاد مبارزه با کرونا شهرستان، تمام سالن های ورزشی و تالارهای پذیرایی موجود در بخش و شهر کیاسر تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهدبود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.