پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشداری نگاه ویژه ای برای رفع مشکلات روستای بندبن دارد

0

بخشدار چهاردانگه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار چهاردانگه با بیان اینکه روستای بندبن در سخت ترین و دورترین مسیر قرار دارد افزود: بخشداری نگاه ویژه ای برای رفع مشکلات این روستا دارد.

دکتر جعفری با تاکید بر اینکه طی بازدیدهای متعدد پس از سیل ویرانگر اواخر سال گذشته، مشخص شد که راه دسترسی به این روستا دچار آسیب جدی شده، اعلام کرد دولت برای بازگشایی و ترمیم راه این روستا هزینه زیادی متحمل شد.

وی با بیان اینکه بر اثر سیل، جاده و زمینهای کشاورزی و شالیزاری روستای بندبن در بعضی از نقاط کاملا تخریب شده، افزود: با دستور مستقیم رضایی فرماندار شهرستان ساری مبنی بر اینکه امسال هیچ کشاورزی نباید دغدغه زمین خود را داشته باشد و باهمت بخشداری و شورای اسلامی بخش و دهیار و اهالی محترم و با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی ضمن لایروبی رودخانه سفیدرود، تمامی زمینهای شالیزاری ظرف بیست روز با هزینه ای بالای ۳۰۰ میلیون تومان به چرخه تولید بازگشت.
جعفری افزود: با همه مشکلاتی که در حوزه اعتباری وجود دارد در سال جاری نیز، بودجه خوبی برای این مسیر در نظر گرفته شده و این کار در مرحله تعیین پیمانکار می باشد.
دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه پیرامون موضوع پل که در گزارش مردمی اشاره شده بود، اظهار داشت: پل مورد نظر برای تردد اهالی به سر مزار می باشد که ان شاءالله با همت بخشداری، شوراها، مردم و خیرین محترم بازسازی خواهد شد.
‌وی در ادامه گفت طی چند سال اخیر اعتبارات مناسبی در حوزه آبخیزداری و آبخوانداری در این مسیر انجام شده تا تاثیر و صدمه سیلهای ویرانگر به کمترین حد خودش برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.