پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با احداث 50 کارخانه شن و ماسه هوا را از مردم پشتکوه می گیرند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، جلسه فصلی ائمه جمعه استان مازندران امروز دوشنبه 1 خرداد 1396 با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان،  معاونین استاندار، مدیران کل، فرماندهان نظامی ، انتظامی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر تیموری امام جمعه شهر کیاسر و بخش چهاردانگه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین تیموری یانسری به مضوعات مهمی در مورد فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال پرداخت
امام جمعه مرکز بخش لازمه فراهم شدن اشتغال در کشور را جلو گیری از قاچان بی رویه و رونق کارخانه ها و صنایع تبدیلی در مناطق مختلف با توجه به اقلیم اب و هوایی دانستند.
دکتر تیموری، در بخشی دیگری از سخنانشان در مورد پتانسیل بخش چهاردانگه در بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اصلاح کشت ،ترویج باغ داری متناسب با آب هوای منطقه، آموزشهای لازم و ترویج کاشت گیاهان دارویی از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه چهاردانگه در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی طرح خروج دام از جنگل در مناطق اجرایی شد، دامداری سنتی ا زبین رفت و همچنین دامداری صنعتی که نیاز به حمایت در بحث علوفه و… دارد که متاسفانه به خوبی این امر هم محقق نشد.

امام جمعه چهاردانگه در بخش پایانی  سخنان خود به بحث انتقال زباله پرداختند و اظهار داشت: مردم چهاردانگه به احترام ایام انتخابات و حفظ ارامش مدتی سکوت کردند، حال که انتخابات با ارامش کامل برگزار شد مردم انتظار دارند که قول ها عملی شود و متاسفانه با حمل زباله در روز و همچنین الوده شده اب و خاک و به واسطه شیرابه ها در محل دپو و در جاده ها می خواهند با احداث 50 کارخانه شن و ماسه فضا و هوا را هم از مردم پشتکوه بگیرند

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.