پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

باشگاه کارآفرینان نوجوان در قائمشهر راه‌اندازی شد

0

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه در این باشگاه اساتید به دانش آموزان آموزش های مهارت محور و کارآفرین ارائه می دهند ، افزود : در باشگاه کارآفرینان نوجوان تعداد ۶۷ دانش آموز دختر و ۴۰ دانش آموز پسر در پایه های هفتم و هشتم به مهارت آموزی مشغول خواهند شد .

هوشنگ اصغریان با اشاره به مشارکت اداره کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی با آموزش و پرورش گفت که در این باشگاه دانش آموزان مشاوره کسب و کار می بینند تا دانایی های خود را تبدیل به اشتغال  کنند.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این مراسم گفت: باشگاه کارآفرینان مازندران در شهرستان قائمشهر با هدف فعالیت خلاقانه نوجوانان و فرهنگ کارآفرینی شروع به کار کرده است .

کامران اصغری با اعلام اینکه حضور دانش آموزان در این باشگاه انگیزه ما را برای ارتقاء باشگاه کارآفرینان در سطح این استان افزایش می دهد ، گفت : باشگاه کارآفرینان نوجوان در قائمشهر می تواند در گام اول به بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز تعلیم و مشاوره ارائه دهد .

وی در پایان با اشاره به اینکه در این باشگاه اساتید به دانش آموزان مشاوره ارائه می دهند ، افزود : این طرح فرصت مناسبی است تا بتوانیم مهارت های که نیاز کشور و حتی استان است را به دانش آموزان ارائه دهیم و در این طرح افزایش خلاقیت نوآوری دانش اموزان هم بسیار حائز اهمیت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.