پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازگشایی مسیر روستایی ۴ روستای چهاردانگه پس از طوفان هفته گذشته

ابراهیم ولاشی، از اعضاء شورای بخش چهاردانگه از بازگشایی راه روستایی ۴ روستای این بخش پس از طوفان آخر هفته ی گذشته خبر داد.

0

 

ابراهیم ولاشی، از اعضاء شورای بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، از بازگشایی راه روستایی ۴ روستای این بخش پس از طوفان آخر هفته ی گذشته خبر داد.

 

ولاشی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: راه روستایی روستاهای ذکریاکلا ، کمرکلا ، بندبن و چهاررودبار که بر اثر سیل و طوفانی که آخر هفته ی گذشته در منطقه اتفاق افتاده بود دچار تخریب و بسته شده بود که با تلاش و پیگیری فرماندار ساری پاکسازی و بازگشایی شد.

 

عضو شورای بخش چهاردانگه در ادامه گفت: از صبح امروز و با پیگیری و تلاش فرمانداری ساری، راهداری شهرستان ساری با چند دستگاه گریدر ، لودر و کامیون نسبت به پاکسازی جاده از گل و لای و درختان از مسیر جاده های این ۴ روستا تا پایان روز اقدامو این مسیرهای روستا بازگشایی شد.

 

ولاشی با تشکر از مجموعه ی فرمانداری ساری و حسین زادگان فرماندار شهرستان که علیرغم اینکه بیشتر توجه و کمک مجموعه دستگاههای شهرستان ساری با توجه به وسعت فاجعه ی طوفان در شهرستان قائمشهر متوجه آن شهرستان بود نسبت به بازگشایی این مسیرهای روستایی در چهاردانگه اقدام کردند تشکر و قدردانی کرد.

 

مسیر راه روستایی تعدادی از روستاهای بخش چهاردانگه در اثر طوفان صبح روز جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ تخریب و مسدود شده بود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.