پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید نماینده استاندار از محل دپوی زباله+تصاویر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، روز گذشته 28 شهریور 1398 حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار ، مهندس رضایی فرماندار شهرستان ساری ، عباس رجبی شهردار جدید ساری، جعفری بخشدار چهاردانگه در کنار مردم چهاردانگه از محل دپوی زباله شهرستان ساری گویچاله ولویه واقع در چهاردانگه ساری بازدید کردند.

فرماندار ساری در میان مردم چهاردانگه حاضر در محل دپو ضمن تقدیر از مردمان و اهالی چهاردانگه آنها را انسانهایی نجیب خواند و۱۴ سال کم کاری مسئولان را تحمل نمودند افزود و وضعیت دفع و دپو زباله را غیر اصولی و اسفناک خواند و از مردم عذرخواهی نمود.

فرماندار شهرستان ساری از پاکسازی منطقه دپوی زباله ،بازخواست و برخورد با مسولان کم کار را اطلاع داد و افزود بزودی شاهد بهبود وضعیت گویچاله خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار که به نمایندگی از استاندار مازندران که در میان مردم حضور یافته بود گفت اگر مسئولی کم کاری کرده باشد یا فسادی در کار باشد به مقامات قضایی معرفی تا برخورد های لازم انجام گیرد.

حسن نژاد ضمن عذرخواهی از مردم چهاردانگه تا افتتاح کارخانه زباله سوز ساری خواستار ادامه حمل زباله تا پایان خرداد ۹۹ شد.

با اعلام درخواست ادامه روند انتقال زباله به چهاردانگه باعث ناراحتی مردم که خواسته شان جدی نگرفته شده است و با فریاد های نه به انتقال زباله جو ملتهب و با ترک مسئولین این دیدار پایان یافت.

گزارش و تصاویر: مازیار کردان

.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.