پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رفع مشکلات مناطق محروم، اولویت های نهادهای خدمات‌رسان تحت فرمان رهبری و سپاه پاسداران است

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، فرمانده سپاه چهاردانگه عنوان کرد: بازدید امروز از روستاهای کردمیر، کوات و اروست با هدف خدمت رسانی حداکثری و پیگیری در جهت رفع نیازهای زیرساختی در دهستان پشتکوه صورت گرفت است.

وی ادامه داد: تمام تلاش ها در جهت هم افزایی حداکثری با سازمان ها و نهادهایی می باشد که می تواند راهی برای رفع برخی مشکلات روستاها باشند.

سرگرد نبوی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که از خود فعالیت های بسیار خوبی در جهت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار سطح کشور نشان داده است می تواند با همیاری و همدلی آحاد مردم و خاصه اهالی دهستان پشتکوه در جهت رفع مشکلات زیرساختی خرد و کلان گام بردارد.

وی افزود: پروژه ی خط انتقال لوله گذاری آب شرب روستای اروست که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با همکاری بسیج سازندگی شهرستان ساری و سپاه بخش چهاردانگه نیمی از آن انجام شده است تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام خواهد رسید.

همچنین ایشان در ادامه ضمن ابراز همدردی با برخی ساکنین روستاهای کوات، قلعه سر و اروست که به جهت طوفان سقف خانه هایشان دچار آسیب جدی شده است، گفت: تمام تلاش ما و همه مسئولین بخش و شهرستان بر این است تا در جهت رفع این مشکل نیز گام موثری برداریم.

ایشان در ادامه ضمن بازدید یکی از خانه های محروم در روستای اروست ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک برای این خانواده خانه ی جدید توسط سپاه، بسیج سازندگی و کمیته امداد امام (ره) ساخته خواهد شد.

سرگرد نبوی در خاتمه اظهار داشت: بسته های معیشتی مرحله دوم و اطعام دهی به نیازمندان بخش نیز بزودی در سطح روستاهای بخش انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.