پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید امام جمعه و فرمانده سپاه چهاردانگه از کارگاه تولید ماسک و دستکش قلعه سری های مقیم نکا

0

امام جمعه بخش چهاردانگه به همراه نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه ، میرشفیعی فرمانده حوزه حضرت ابوالفضل(ع) پشتکوه و عادل الندانی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری از کارگاه تولید ماسک و دستکش شهید علوی قلعه سری های مقیم نکا بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، دراین بازدید امام جمعه بخش چهاردانگه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه بسیجیان این کارگاه افزود: ملت ایران و علی الخصوص بسیجیان این سرزمین در تمام برهه های سخت از زمان نشان دادند که با همت والای خود می توانند بر هر مشکلی فائق آیند.
حجت الاسلام دکتر جلایی در ادامه گفت: ‌سپاه و بسیج در همه حال پشتیبان این مردم بوده اند و این بیانگر اخلاص و عمل صالح این عزیزان می باشد.
در ادامه نیز سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه به پاس همه ی زحمت های خواهران و برادران این کارگاه برای آنها از خداوند منان آرزوی توفیقات روزافزون کرد.
وی در پایان با اشاره به این نکته که بسیج در خط مقدم همه ی عرصه های انقلاب اسلامی گام برمی دارد افزود :‌ با همیاری، همدلی و تلاش های مجدانه همه ی نهادهای انقلابی،‌ مردمی و خیرین به حول و قوه الهی به زودی از این ‌بحران نیز عبور خواهیم کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.