پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایران در حوزه سرمایه گذاری امن است

0

به گزارش خبرنگار مهر، عزت اله اکبری عصر چهارشنبه در وبینار بررسی همکاری استان‌های شمالی با اسپانیا اظهار داشت: ایران از امن‌ترین کشورهای دنیا برای سرمایه گذاری است و به سرمایه گذاران اسپانیایی این اطمینان را داد که از تعامل سازنده و صادقانه با ایران نتیجه خوبی خواهند گرفت.

وی گفت: همه استان‌های ایران از نظر فرصت‌ها برجسته هستند، هرچند ممکن است فرصت‌های سرمایه گذاری و تبادلات در زمینه‌های مختلف، متفاوت باشد اما هر کدام از استان‌های ایران ظرفیت‌ها و فرصت‌های منحصربه‌فرد دارند.

وی در خصوص رعایت الزامات زیست محیطی در راه اندازی کارخانجات و شرکت‌ها، بیان کرد: به سرمایه گذاران اعلام می‌کنیم که هر کجا قرار است کارخانه بزنند باید استانداردهای زیست محیطی را رعایت و پیشاپیش استانداردهای خود را اعلام کنند.

محمدرضا مجیدی دبیرکل مجمع مجالس آسیایی نیز ضمن خرسندی از پیگیری‌های دو طرف برای حصول نتیجه، از آمادگی این مجمع برای تسهیل در روابط گفت و بر رعایت موازین و قوانین، و پیگیری جدی مواردی که برای ایجاد یک روابط پویا و مستمر از سوی طرفین نیاز است، تأکید کرد.

امیری رئیس دفتر وزارت امور خارجه در مازندران نیز از تلاش این دفتر طی یکی دو سال گذشته برای شناساندن ظرفیت‌های صادراتی مازندران به کشورهای مختلف گفت و ادامه داد: اقدامات مناسب دفتر نمایندگی وزارت خارجه در مازندران به سبب رایزنی‌های انجام شده و کمک به مسؤولان سیاسی و اقتصادی استان در مسیر ارتباطات و تعاملات تجاری با سایر کشورها باعث شد که این نمایندگی رتبه عالی را در بین سایر دفاتر استانی به دست آورد.

این مسئول بیان کرد: روند همکاری و کمک به مدیران استان برای ایجاد تعاملات سازنده و نتیجه بخش با کشورهای طرف گفتگو و سرمایه گذاری، ادامه دارد.

کد خبر 4997306
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.