پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اهم برنامه های هفته بسیج در بخش چهاردانگه

فضاسازی محیطی،دیدار با خانواده معظم شهدا،دیدار با دکتر حجت الاسلام تیموری امام جمعه محترم و برگزاری مسابقه تیراندازی از جمله برنامه ایست که تا کنون انجام گردید.

0

 

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان جان بر کف بخش چهاردانگه، به فرموده امام بسیج را لشکر مخلص خدا دانست و گفت: در هر جا بسیج وارد میدان شد آن کار به بهترین شکل خود انجام گرفت.رشادت بسیجیان در طول ۸ سال دفاع مقدس مدعای این امر است.

 

وی افزود: تعداد زیادی از شهدای والا مقام بخش چهاردانگه را بسیجیان تشکیل می دهند که برای حفظ کشور و دفاع از اسلام و ناموس زندگی راحت را رها کردند بدون اینکه هیچ مسئولیت سازمانی داشته باشند به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و رهسپار جبهه های جنگ شدند و با رشادتهای مثال زدنی خود  در طول دفاع مقدس دشمنی که چند روزه فکر تسخیر ایران را کرده بود از کار خود پشیمان کردند.

 

کردان در ادامه افزود بسیجیان امروز هم همانند زمان دفاع مقدس آماده هستند در هر میدانی مقام معظم رهبری صلاح می داند وارد کارزار شوند چه بخواهد در دفاع از حرم اهل بیت در سویه یا عراق باشد یا در میدان جنگ اقتصادی با دشمن بد عهد و پیمان شکن.

 

فرمانده بسیج چهاردانگه درباره  اهم فعالیت های بزرگداشت این هفته گفت:  هفته بسیج در بخش چهاردانگه با بارش رحمت الهی،حال و هوای ویژه گرفت و سردی هوا باعث نشد تا حرارت این هفته در بخش کاهش یابد.

وی افزود: فضاسازی محیطی،دیدار با خانواده معظم شهدا،دیدار با دکتر حجت الاسلام تیموری امام جمعه محترم و برگزاری مسابقه تیراندازی از جمله برنامه ایست که تا کنون انجام گردید.

 

 وی افزود: برگزاری نشستهای بصیرتی،تجلیل از بسیجیان درنماز جمعه،عطرافشانی مزارشهدا از جمله برنامه های چند روز باقی مانده هفته بسیج میباشد.

 

فرمانده بسیج چهاردانگه در پایان از تمام بسیجیان مخلص بخش چهاردانگه، پایگاه های مقاومت بسیج و مسئولین بخش که در برگزاری برنامه های بزرگداشت این هفته به بسیجان کمک می نمایند تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.