پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انعقاد تفاهم‌نامه چهارجانبه بین روستاهای قلعه‌سر، اورست و مالخواست با سرمایه‌گذار مجموعه گردشگری توسکا سورت

0

سید رضا میرزاخانی خبرنگار افتخاری از چهاردانگه:انعقاد تفاهم نامه ۴جانبه مشترک فیمابین شوراهای منطقه پشتکوه چهاردانگه ، روستاهای قلعه سر ، اورست و مالخواست با دکتر مهدی حرمتی سرمایه گذار و مالک مجموعه گردشگری توسکا سورت که در کنار چشمه باداب سورت در حال تکمیل پروژه جامع دوهکتاری گردشگری می‌باشد .
این سند همکاری طی نشست مشترک در مورخ ۹۹/۴/۲۱ طی ده ها ساعت کار کارشناسی شده فی مابین جوامع محلی منطقه و سرمایه گذار صورت پذیرفت .
در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی با چشم انداز ایجاد فرصت های جدید برای طرح کرانه تا کویر فی مابین دو استان سمنان و مازندران و استفاده از ظرفیت های بومگردی ،گردشگری ، صنایع دستی و سوغات محلی منطقه سورت با رویکرد بهره مندی جوامع محروم محلی از فرصت تولید و اشتغال پیرامون صنعت گردشگری و با استفاده از توانایی های سرمایه گذار صورت پذیرفت .
همچنین این تفاهم نامه برای افزودن سایر متقاضیان همکاری از روستاهای نزدیک طرح نیز ظرفیت سنجی لازم را انجام داده و این امکان را فراهم نموده است .
امضاء این سند جامع با سرمایه گذار که دارای توانمندی های لازم در حوزه اقتصادی بوده و‌ تجربه های موفق در حوزه های داخلی و بین المللی دارد در کنار سوابق ارزشمند ۴ساله حضور ایشان در منطقه سورت که دستگاههای اجرایی نیز قبلا و بصورت مکتوب حمایت خود را از ظرفیت های ایجاد کرده توسط ایشان اعلام داشته اند می‌تواند نوید بخش فرصتی بی نظیر برای اشتغال پایدار و مهاجرت معکوس و افزایش رفاه اجتماعی و اقتصادی برای مردم محروم ۴ دانگه منطقه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.