پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امید به ظهور مصلح جهانی به روح بشریت جان می بخشد

0

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در حاشیه توزیع بسته‌های عیدانه درآمل به خبرنگار مهر اظهار داشت: با کمک خیران وبرخی گروه‌های مردمی که جشن‌های عمومی نیمه شعبان برگزار نکردند، تعداد ۱۴ رأس گوسفند ودو رأس گاو قربانی شده میان نیازمندان، خانواده‌های بی سرپرست و بدسرپرست ونیز برخی خانواده‌های درگرفتار کرونا توزیع شد.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: پیش بینی می‌شود حداقل حدود ۵۰۰ نفر از خانوارهای نیازمند آملی از گوشت‌های قربانی شده به مناسبت نیمه شعبان بهره مند شوند.

وی ادامه داد، خوشبختانه خیران وگروه های مردمی از این طرح استقبال خوبی کردند و علاوه بر نذری گوشت میان نیازمندان، برخی اقلام معیشتی هم میان دیگر نیازمندان این شهرستان توزیع خواهد شد.

امام جمعه آمل، با اشاره به آسیب‌های وارده به بسیاری از حوزه‌ها به واسطه شیوع ویروس کرونا، گفت: امید به نجات بخش و مصلح جهانی و انتظار ظهور ایشان، به خاطر و روح بشریت جان داده و امید است این انتظار هر چه زودتر به سرانجام رسیده و به واسطه حاکمیت و خلافت امام مستضعفین حضرت بقیه الله منجی عالم بشریت فساد، فاصله طبقاتی محو شده و سبک زندگی نجات بخش روی کره زمین محقق شود.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به اینکه برخی جوان‌ها دراین شهرستان وگروه های مردمی پویش خیرات اقلام جشن‌های پیش بینی شده به نیت و نذر ظهور به نیازمندان کردند، افزود: این پویش با هدف ترویج فرهنگ عمومی و فرهنگ‌سازی خیرات و نذر برای ظهور امام عصر (عج) و ترویج فرهنگ ایثار و تعاون در جامعه راه انداری شده چون بعد از ابتلای جامعه به ویروس منحوس کرونا قشرهای محروم و مناطق کم برخوردار تحت فشار اقتصادی شدیدی قرار گرفتند.

امام جمعه آمل با تأکید بر اینکه مردم باید در شرایط کنونی از حال همسایه و همنوع خود خبر داشته باشند، بیان کرد: امیدواریم با این اقدام خیرخواهانه، نهضت کمک به اقشار آسیب دیده و ترویج فرهنگ ایثار ترویج پیدا کند.

کد خبر 4896799
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.