پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امدادرسانی‌ به روستاییان گرفتار سیلاب در شهرهای مازندران ادامه دارد

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ، به نقل از اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران،علی اصغر احمدی با اشاره به بارش‌های سیل آسا که از روز پنجشنبه در شهر‌های نور، سوادکوه و چهاردانگه آغاز شده بود اظهار داشت: هم اکنون خطر سیلاب در مناطق روستایی این شهر‌ها برطرف شده است.

وی افزود: وقوع سیلاب در منطقه بلده نور موجب آبگرفتگی سطحی در معابر درون شهری و روستایی شده بود و تلفات جانی به همراه نداشته است.

احمدی به بارش‌های رگباری و وقوع سیلاب روز پنجشنبه در سوادکوه اشاره کرد و گفت: برخی از مناطق سوادکوه از جمله خطیر کوه، ملرد و کنگلو دچار آبگرفتگی شد و نیرو‌های امدادی هلال احمر، راهداری، شهرداری، جهاد کشاورزی و شرکت‌های خصوصی معادن شهرستان‌ها پل سفید به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: جاده خطیرکوه در جریان سیل سوادکوه به دلیل قرار گرفتن در میان دو کوه با سرازیر شدن گل و لای مسدود شده بود که با دستگاه گریدل در منطقه مسیر از گل و لای پاکسازی شد.

احمدی گفت: پنجشنبه و جمعه در چهاردانگه، 12 روستای این بخش در معرض سیل قرار گرفت و موجب آبگرفتگی حدود 15 واحد مسکونی در روستای چالو این منطقه شد.

وی با بیان اینکه سیل خسارت جانی در دو شهرستان سوادکوه و منطقه چهار دانگه ساری به همراه نداشت، افزود: کارشناسان مدیریت بحران استان و بنیاد مسکن و شهرسازی، کمیته امداد و جهاد کشاورزی استان در این مناطق برای برآورد دقیق خسارت از پنجشنبه مستقر شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.