پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه نوشهر: مردم برای مجلس، افراد دلسوز و کاربلد را می‌خواهند

0

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود مشایخ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر افزود: نامزدهایی پا پیش بگذارند که در خود توانایی نمایندگی مردم را می بینند و قدرت تصمیم سازی دارند. 

وی تأکید کرد: ثبت‌ نام و تبلیغ در انتخابات اگر برای خدا و کشور باشد چنین کاری عملی رحمانی به حساب می‌آید ولی اگر برای هوای نفس باشد کاری شیطانی است.

امام‌ جمعه نوشهر ادامه داد: هر سمتی در کنارش مسوولیتی دارد و اگر کسی از عهده ادای این مسؤولیت بر می‌آید می‌تواند پا پیش بگذارد.

وی گفت: هیأت‌های اجرایی انتخابات باید دقت بیشتری کنند و همهٔ بارها را روی دوش هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان نگذارند.

درایت رهبری  و حضور مردم همه آشوب ها را خنثی کرد

امام‌جمعهٔ نوشهر با اشاره به اغتشاشات سه هفتهٔ قبل که به بهانهٔ گرانی بنزین در کشور روی داد یادآور شد: از ابتدای انقلاب تاکنون ۶ آشوب در ایران رخ داد که به مدد عنایت خداوند و درایت رهبر و حضور مردم رفع شد.

مشایخ با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون آشوب های متعددی را پشت سر گذاشتیم گفت: در همه این آشوب ها ردپای دشمنان نظام و انقلاب به وضوح دیده می شود. 

وی اظهار داشت: در آخرین آشوب  که امسال رخ داد و بهانه‌اش گرانی بنزین بود، معلوم شد عوامل اغتشاش از آشوب‌های قبل تجربه گرفتند و به زیرساخت‌های کشور و ارزش های انقلابی حمله کردند.

مشایخ با بیان اینکه آمریکا به دنبال تحقیر کشور های خاورمیانه هستند، گفت:  کشورهای استکباری به کل منطقه چشم دوخته‌اند و عراق و سوریه و لبنان را می‌خواهند و در همین سفر اخیر ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به افعانستان را دیدیم که اشرف غنی، رئیس‌جمهور این کشور به پایگاه نظامی آمریکا رفت و برای دیدار با ترامپ بازدید بدنی شد که بزرگ‌ترین توهین به مردم شریف افغانستان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.