پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام‌جمعه نوشهر: دشمن درصدد تسخیر افکار است

0

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: هدف دشمن، از بین بردن تفکر بسیجی است وی برای رسیدن به هدف شوم خود شیطنت های زیادی انجام می دهد.

وی ادامه داد: وقتی آن‌ها بر افکار ما تسلط داشته باشند، می‌توانند به هر بهانه‌ای از جمله گرانی بنزین در روزهای اخیر، در کشور اغتشاش ایجاد کنند.

امام‌جمعه نوشهر گفت: در نقطه مقابل ما باید تفکر بسیجی را گسترش دهیم و بسیج باید در جنگ سخت و نرم و در همه محلات و دانشگاه‌ها حضور داشته باشد و ارتباطش را با مسجد تقویت کند.

وی افزود: روش‌های فتنه‌انگیزی دشمنان مختص ایران نیست بلکه در سوریه ، عراق و لبنان نیز از همین شیوه‌ها استفاده می‌کنند تا از نظر فکری بر مردم تأثیر بگذارند.

مشایخ گفت: امروز همه فهمیدند مذاکره با غرب فایده ندارد و باید مصون‌سازی اقتصادی و بهره‌برداری از نیروی انسانی داخلی صورت گیرد.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذر و برگزاری آن در اسفند افزود: نماینده مجلس باید مثل مدرس، با دیانت و با شهامت، توانمند و پایبند به قانون اساسی و دارای انگیزه انقلابی و اهل تشخیص و دور از زدوبند باشند.

امام‌جمعه نوشهر گفت: مجلس شورای اسلامی دو وظیفه اصلی دارد که یکی وضع قانون خوب و دیگری نظارت بر اجرای آن است؛ بنابراین نماینده باید سرش بشود قانون چیست و از مسائل حقوقی اطلاع داشته باشد. نماینده برای این نیست که برای پسر من کار بگیرد. اگر بخش نظارتِ مجلس، پایش می‌لنگد احتمال داده می‌شود نکند در خفا کاری انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.