پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اقدامات گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در چهاردانگه

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، گروه جهادی علویون بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در نوروز 1397، اردوهای جهادی خود را با عنوان کاروان شهید سلطانی راه اندازی و شروع به فعالیت کرد.

بر اساس این گزارش، دکتر حیدر جانعلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران ضمن تبریک و تقدیر از اقدامات بسیار ستودنی گروه جهادی علویون، افزود: این گروه با حضور در روستای چالو چهاردانگه ساری در روزهای ۴ الی ۱۱ فروردین ۹۷  به همراه ۱۹ نفر از جهادگران خود به فعالیت در عرصه های آموزشی، فرهنگی و غیره پرداخت.

دکتر جانعلی زاده ادامه داد: فعالیت های آموزشی این گروه در 3 بخش کودک و نوجوان شامل کلاس های قرآن، زبان، ریاضی، نقاشی و رنگ آمیزی و کارگاه قصه خوانی و بازی و سرگرمی هوش، در بخش جوان و بزرگسال شامل کلاس های احکام حلقه های معرفتی و اخلاقی و دینی و همچنین در بخش اشتغال زایی شامل کارگاه نمد دوزی، گلدوزی،قلاب باقی و صنایع دستی و آموزش عکاسی بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه همچنین اظهار داشت: از فعالیت های فرهنگی این گروه می توان به دیدار با خانواده های معظم شهدا و زیارت مقبره شهدا در روستا، برگزاری مراسم حدیث کسا، دعای توسل، برگزاری مراسم جشن ولادت امام جواد(ع) و امام علی(ع) و همچنین تشکیل گروه قرآن و سرود اشاره کرد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.