پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش قیمت کالاها و خدمات پذیرفتنی نیست

0

حسینعلی قوانلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچگونه تغییری در قیمت گذاری تولیدات وخدمات استان مازندران پذیرفتنی نیست و نمی توان ساماندهی قیمت بنزین را به تولیدات و خدمات ارتباط داد. 

وی با تکرار اینکه ۹۵ درصد از محصولات و تولیدات استان توسط خودروهای سنگین با سوخت گازوئیل جابه‌جا می شوند، گفت: برای پنج درصد باقی مانده که شامل وانت ها می باشند نیز سهمیه کافی دیده شده است.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت مازندران همچنین به تولید لبنیات که یکی از محصولات اساسی استان مازندران است نیز اشاره کرد و گفت: هیچگونه تغییری در قیمت‌ها نخواهیم داشت .

قوانلو به آغاز فصل برداشت مرکبات در استان مازندران نیز اشاره کرد و گفت: برای وانت های بنزین سوز و گاز سوز نیز سوخت کافی دیده شده است.

بنابر اعلام وزارت نفت میزان سهمیه وانت های کم مصرف ( بنزین سوز) ۲۰۰ لیتر در ماه و برای وانت بارهای دوگانه سوز ۶۰ لیتر در ماه در نظر گرفته شد.

همچنین برای وانت‌های پرمصرف بنزین سوز ۳۰۰ لیتر در ماه و برای وانت‌های پر مصرف دوگانه سوز ۱۲۰ لیتر در ماه از بنزین یارانه ای و سهمیه ای در نظر گرفته شد.

نرخ بنزین یارانه ای نیز بر اساس قیمت گذاری جدید یکهزار و ۵۰۰ تومان برای هر لیتر و نرخ بنزین آزاد سه هزار تومان برای هر لیتر محاسبه شده است.

ذخیره سازی کالاهای اساسی در مازندران

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت به کالاهای اساسی نیز اشاره کرد و گفت: تمامی کالاهای اساسی در استان به میزان کافی ذخیره سازی شده و مردم نگران تامین کالاهای مورد نیازخود نباشند.

قوانلو شرایط فروشگاه‌های مازندران را نیز عادی توصیف کرد و گفت: هیچگونه کمبودی برای تامین مواد غذایی پیش بینی نمی شود زیرا بیش از نیاز استان ذخیره سازی شد.

وی همچنین از ۲۴ ساعته شدن گشت تعزیرات حکومتی و اصناف در استان مازندران خبر داد و گفت: از این پس تخلفات در محل رسیدگی و جرایم در محل کسب واحد صنفی تعیین و ابلاغ می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.