پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح ۷۶۶ پروژه عمرانی و تولیدی در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران استاندار مازندران یادآور شد: در دهه فجر امسال ۷۶۶ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار هزار و ۴۱ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی افزود: از مجموع ۷۶۶ پروژه ۷۶ پروژه صنعتی و تولیدی با اعتبار ۳۹۷ میلیارد تومان افتتاح می شود و برای ۸۶ نفر شغل ایجاد می کند و علاوه براین ۵۶۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۶۱۹ میلیارد تومان افتتاح می شود.

حسین زادگان تصریح کرد: از مجموع پروژه ها، ۱۳۲ پروژه مرتبط با توزیع برق، ۸۳ پروژه جهاد کشاورزی، ۶۹ پروژه راه و شهرسازی، ۵۹ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۴۰ پروژه نوسازی و تجهیز مدارس، ۳۱ پروژه بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۲۸ پروژه میراث فرهنگی، ۲۲ پروژه گاز، ۲۱ پروژه آب منطقه ای، ۲۰ پروژه مربوط به بنیاد مسکن است.

استاندار مازندران یادآور شد: به مناسبت آغاز دهه فجر با باین اینکه توسعه استان را باید با همگراهی و همراهی مردم استان، نخبگان جامعه و رسانه ها پیش ببریم اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی به روند توسعه در استان کمک خواهد کرد.

وی به فعالیت سامانه « نمتا» برای بهره گیری از خرد جمعی اشاره کرد وبا گرامیداشت ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: فلسفه جشن پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم جامعه است.

وی افزود: به رغم همه تهدیدها و تحریم ها، نظام مقدس جمهوری اسلامی به چهلمین سال پیروزی خود رسیده است و این مسئله در سایه ایستادگی و مقاومت مردم حاصل شده است.

حسین زادگان عنوان کرد: مردم با جانفشانی و مقاومت از انقلاب و آرمان ها دفاع کرده اند و اکنون نظام اسلامی به مرحله کمال و پختگی رسیده است.

استاندار مازندران به دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: این دستاوردها باید به نحو مطلوب به نسل جدید منعکس شود و یکسری دستاوردها کمتر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

وی با عنوان اینکه مردم ایران، عزتمندترین مردم دنیا هستند تصریح کرد: اگر می توانستیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را خوب تبیین کنیم امروز با برخی سئوال ها مواجه نبودیم هرچند امروز در جهان، رسانه های مختلف در حال ترویج بدبینی علیه نظام اسلامی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.