پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح دوپروژه فرهنگي،ورزشي به مناسبت هفته دولت توسط سپاه كياسر

دو پروژه ورزشی ، فرهنگی و تفریحی به مناسبت هفته دولت برای استفادده بسیجیان محترم و عموم مردم بخش چهاردانگه افتتاح و آماده بهره برداري خواهد شد.

0

 

سرگرد سلمان حمزه ای فرمانده  مرکز مقاومت سپاه کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز اعلام داشت: دو پروژه ورزشی ، فرهنگی و تفریحی به مناسبت هفته دولت برای استفادده بسیجیان محترم و عموم مردم بخش چهاردانگه  افتتاح و آماده بهره برداري خواهد شد.

 

فرمانده سپاه كياسر گفت: دو پروژه سالن سر پوشیده چند منظوره و اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید توکلی، دو پروژه اي است كه به مناسبت هفته ي دولت در بخش چهاردانگه افتتاح خواهد شد.

 

وي ادامه داد: سالن سر پوشیده صالحین به مساحت 350 متر با هزینه بالغ بر 4 ميليارد ريال به صورت جهادی در مدت سه ماه در مجاورت روستای وری احداث شده است. با احداث این سالن ورزشي، بخش پهاردانگه می تواند میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی در منطقه باشد.

 

سرگرد حمزه اي در پايان گفت: پروژ دیگري كه به مناسبت هفته ي دولت افتتاح خواهد شد، اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید توکلی در روستای وناجم است. این اردوگاه با بودجه سپاه پاسداران و همکاری شهرداری کیاسر و پايگاه مقاومت روستاي وناجم احداث شده است. این ارودگاه شامل زمین فوتیال استاندارد، خوابگاه برای اسکان شبانه روزی و ديگر امکانات رفاهي ، فرهنگي ، ورزشي و اقامتي است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.