پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه خبری پلیس،” سرهنگ علیرضا قدمی”در تشریح این خبر گفت: به منظور افزايش ايمني ، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .

وی افزود، به همین منظورتردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 ظهر روز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است

رئیس پلیس راه مازندران ،تصریح کرد: در محور كرج به چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت ازاین محور ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 2 بعدازظهر تا ساعت 23 روز جمعه 8 اردیبهشت ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 5 بعد ازظهر تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد کلیه تریلرها در این محور ممنوع می باشد و تردد کليه کاميونها و کاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 6 تردیبهشت ماه و همچنين از ساعت 8 صبح تا 24 روز روزهاي پنجشنبه و جمعه مورخ هاي 7 و 8 اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران، همچنین اظهار داشت: در محور فیروزکوه هم تردد کليه تريلرها به استثناي حاملین مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 8 اردیبهشت ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع مي باشد .

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.