پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته مازندران

0

رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 7 خرداد ماه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و لیالی قدر در تشریح این خبر، اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه یکم خردادماه تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 7 خردادماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه هفتم خردادماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعدازظهر تا ساعت 24 روز جمعه 3 خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعدازظهر تا ساعت 24 روز جمعه 3 خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

قدمی همچنین اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعدازظهر تا ساعت 24 روز دوشنبه 6 خردادماه ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 6 بعدازظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز عنوان کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه یکم خردادماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و دوشنبه دوم، سوم و ششم خردادماه از این محور ممنوع است.

قدمی از ممنوعیت تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 5 بعدازظهر روز جمعه 3 خردادماه تا ساعت 2 بامداد بامداد روز شنبه 4 خردادماه از رودهن به سمت آمل خبر داد و گفت: در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 7 بعدازظهر روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 4 خرداد ماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

وی در ادامه گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 5 بعدازظهر روز دوشنبه 6 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 7 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 7 بعدازظهر روز دوشنبه 6 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 7 خرداد ماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.