پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعلام آمادگی برای واگذاری واحدهای تولیدی تملک شده توسط بانک‌ها به سرمایه‌گذاران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، فرهاد دژپسند پیش از ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی مازندران اظهار کرد: مشکلات‌مطرح شده در جلسه در همه استان‌ها وجود دارد و نرخ ارز و بازار شامل کل کشور است.‌

وی حضور مقامات بانکی حاضر در جلسه را برای استان ارزشمند توصیف کرد و گفت: برای اجرای طرح‌ها و‌ پروژه‌های بزرگ‌ باید در این جلسات تصمیم‌گیری شود چون برای گلایه‌ها همیشه فرصت است اما جلسات باید کاری اجرا شود.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه در سال جهش تولید وزارت اقتصاد سهم بسزایی دارد و‌ باید عملیاتی رفتار کنیم، تصریح کرد: بهبود فضای کسب و کار یکی از مهم‌ترین بخش‌های جهش تولید است.

وی در این زمینه ادامه داد: در تهران پنجره واحد فیزیکی راه اندازی شد و قرار است در ۴ استان اجرایی شود، فاصله ۷۲ روزه در تهران به سه روز در مجوز شرکت تسهیل شد. در صدور مجوزها نیز باید به جایگاهی برسیم که اصلا نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

وزیر اقتصاد و دارایی تصریح کرد: اگر مدیریت مناسبی در ظرفیت‌های شمال کشور صورت گیرد، شمال می‌تواند بسیاری از نیازهای کشور را تامین کند؛ مازندران بهترین جاست شعار اقتصاد هوشمند را اجرایی کنیم.

دژپسند با بیان اینکه برای واگذاری دارایی دولت و بانک‌ها اصرار و برنامه داریم، گفت: آمادگی واحدهای تملک شده را نیز داریم‌، استان پیشنهادات را مطرح کند.

به گفته وی، واگذاری واحدهای تملک شده حتی می‌تواند زنجیره تولید را تکمیل کند و به سرمایه‌گذارانی واگذار شود که امکان ادامه مسیر را داشته باشد.

براساس اعلام وزیر اقتصاد کارگروه‌های مالیاتی، ‌بیمه،‌بانکی و گمرکی تشکیل می‌شود تا جلسات بعدی مشکلات فعالان اقتصادی دقیق‌تر رسیدگی شود.

 /ر


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.