پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس در بابل معرفی شدند

0

در اجرای قانون انتخابات، این افراد به همراه پنج عضو علی البدل از بین ۳۰ معتمد محلی انتخاب شدند.

سید احمد طاهری، سید مجتبی حکیم، ابوالقاسم لعلی، ایمان جهانیان، فریبرز سیفی، مهدی جایمند، ابراهیم ابراهیم تبار و مصطفی عباس نژاد هشت عضو اصلی هیات اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان بابل هستند.

همچنین هادی پوراکبر، نادعلی کریم نژاد، میربهاء الدین جامعی، قاسم عزیزاده گرجی و تورج صبوریان به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در بابل انتخاب و معرفی شدند.

رییس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی در بابل در مراسم انتخابات هیات اجرایی گفت: خوشبختانه در یک فضای دوستانه با اعضای محترم هیات نظارت در بابل ۳۰ معتمد انتخاب و معرفی شدند.

قربانعلی ولیزاده بورا افزود: وفاق و همدلی که در حال حاضر در بابل ایجاد شده است نوید بخش یک انتخابات پور شور است و آن چیزی که مسئولان برگزار کننده انتخابات سرلوحه کار خود دارند قانونمداری، امانتداری و سلامت در انتخابات است.

وی اظهار داشت: برگزار کنندگان انتخابات به هیچ عنوان آخرت خود را به خاطر دنیای افراد یا جریان های سیاسی خراب نخواهند کرد و با یک نگاه برابر، انتخابات پیش رو را برگزار خواهند کرد که برگ زرین دیگری برافتخارات این شهر افزوده خواهد شد.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری شهرستان بابل دارای دو نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سالجاری برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.