پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام ۵۰۰ دانش آموز دختر ساروی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

0

ایسنا/مازندرانجانشین فرماندهی سپاه کربلا ساری از اعزام بیش از ۵۰۰ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، روح الله صادقی در حاشیه اعزام اولین کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: در ایام سالروز شهادت دانش‌آموز حسین فهمیده و یوم الله ۱۳ آبان قرار است ۵۰۰ نفر از دانش آموزان خواهر شهرستان ساری جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند .

وی تصریح کرد: هدف از این بازدید فرهنگی آشنایی این خواهران با فرهنگ جهاد، شهادت، دفاع مقدس، آرمان‌های شهیدان و استفاده از فضای معنوی در مناطق عملیاتی جنوب کشور است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا ساری خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که برای این کاروان‌ها پیش‌بینی شده از جمله حضور در حرم حضرت امام خمینی (ره) و اعزام به سمت مناطق عملیاتی جنوب، بازدید از منطقه عملیاتی فتح المبین، شهید محمودوند اهواز، شلمچه، اروندرود و پالایشگاه نفت آبادان است که در چهار روز برگزار خواهد شد.

صادقی یادآور شد: با توجه به نزدیک بودن به یوم الله ۱۳ آبان که روز استکبار ستیزی است، انتظار می‌رود همه اقشار جامعه از جمله دانشجویان و دانش آموزان جهت تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره) و شهدای انقلاب و استکبارستیزی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.