پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعتیاد و طلاق خانواده‌های ایرانی را تهدید می‌کند

0

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، محمد مهدی تندگویان دوشنبه شب در ستاد ساماندهی امور جوانان در مازندران افزود: آسیب‌های اجتماعی به خیلی از خانواده ها رسیده و اعتیاد و طلاق به خانواده‌ها ی زیادی آسیب می زند.
وی تشکیل ستاد ساماندهی جوانان را ورود تمام دستگاهها به معضلات و مشکلات جوانان دانست و اظهار داشت: اگر دغدغه مندی نسبت به رفع مشکلات جوانان وجود نداشته باشد نشست های ساماندهی جوانان بی نتیجه خواهد ماند.
تندگویان راهکار رسیدگی به مشکلات جوانان را تشکیل سمن ها دانست و خاطرنشان کرد : هم اکنون حدود ۷ هزار تشکل مربوط به جوانان در سطح کشور فعالند و این درحالیست که تا قبل از تشکیل دولت تدبیر و امید تعداد این تشکل ها به ۲ هزار تا می رسید.
معاون وزیر ورزش و جوانان افزود : باید تشکل ها در کشور بیشتر توسعه پیدا کند تا بتوان از قبل این تشکل ها بسیاری از مشکلات جوانان را پیگیری و رفع کرد.
تندگویان گفت : اشتغال خوبی در سمن ها ایجاد شده است که از کار داوطلبانه در این تشکل ها به کار افرینی رسیدند و امیدوارم تا با ضمانت دولت و همکاری تعاون، سمن های اشتغالزا در حوزه جوانان بتوانند تسهیلات اشتغال دریافت کنند.
وی اضافه کرد : مازندران می تواند به عنوان استان پایلوت طرح تفاهم سمن ها با تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت تسهیلات به سمن ها برای طرح های اشتغالزا وارد کار شود.
 معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان مهمترین مشکل جوانان را در حوزه اشتغال نداشتن مهارت دانست و اظهارداشت:  جوانان ما علم دارند، ولی مهارت لازم را برای بازار کار در اختیار ندارند.
تندگویان در این نشست با قدردانی از جوانگرایی درپست های مدیریتی  اداره کل ورزش و جوانان مازندران خواهان به کارگیری جوانان در پست های مدیریتی در سایر دستگاههای دولتی شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان شب گذشته به منظور شرکت در اختتامیه رویداد ملی آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم نهاد کشور که در شهرستان بهشهر برگزار شد، به مازندران سفر کرد.
افتتاح ساختمان خانه جوانان در مازندران و حضور در ستاد ساماندهی امور جوانان استان از دیگر برنامه های محمد مهدی تندگویان در سفر به این خطه شمال کشور بود.
با وجود دعوت تلگرامی از ایرنا برای پوشش خبری ستاد ساماندهی امورجوانان مازندران که امشب در استانداری این استان با حضور استاندار و معاون وزیر در جریان بود، نگهبانی استانداری به دلیل در دست نداشتن دعوت نامه کتبی از حضور خبرنگار ایرنا برای شرکت در این نشست ممانعت کرد.
۶۹۸۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.